2011. augusztus 10., szerda

Köszönet a díjakért

Egy rövid, de annál intenzívebb kórság, mely nagyon levett a lábamról, majd a (végre megvalósult) balatoni nyaralás miatt nagyon el vagyok maradva a dolgaimmal. Ezúton elnézést mindenkitől, akinek nem írtam, küldtem, válaszoltam, stb...

A közelmúltban két díjat is kaptam.
Waldorf manófaktúrától ezt:


Sum-mamitól
ezt:


Mindkettőjüket személyesen is ismerem (-bár csak egy kicsit), köszönöm szépen a kitüntető figyelmet és a kedvességet.

Mindkét díjat meg lehet tartani, de szívesebben mondanám, hogy most -idő híján- inkább kicsit nálam pihentetem őket.

Jaj, az idő...
Még a Szebeni kerék c. játék folytatásával ill. lezárásával is adós vagyok. Még kell fotóznom, de hamarosan azzal is jelentkezem.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...