2013. szeptember 20., péntek

I LOVE JUH

Nagyon vicces. A Magyar Juh- és Kecsketenyésztők Szövetségének munkatársai hordanak ilyen mellényt.


 Szerdán nyitotta kapuit az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás a Hungexpo területén. Én sosem voltam ilyenen. Nem is vágytam. Én azt hittem, ott csak traktorok vannak, meg ilyesmik. Hát nem...

A D pavilonban többek között a juh és kecske húsa és teje mellett a gyapjú mint "melléktermék" került bemutatásra. A Csillaghegyi Fonóka kivonult gyapjastul, szeszámostul, mindenestül.

Sokan üdvözölték ezt az ötletet. Mi is, és köszönjük a meghívást és a lehetőséget.

Sok képem nincs, mert jellemzően megint nem vittem magammal fotómasinát.




Miközben Zsóka a racka mosását, kártolását, fonását mutatta....


...én színeset kártoltam és fontam.



 

És közben szagoltuk az élő bárányillatot. Mennyei volt.



Ez nem volt annyira mennyei, de nagyon cuki, 12 kismalac akart egyszerre jóllakni.



 Részemről inkább: I LOVE JUH!!!

Ja, és a kiállítás vasárnapig tart nyitva. Holnap ne, mert holnap Csillaghegyre kell jönni a Gyapjú-napra, de vasárnap gyertek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...