2012. október 7., vasárnap

A Gyapjú-nap sikere. Gyorsjelentés

Másfél évvel ezelőtt megtöltöttünk egy eldugott kis Waldorf Iskolát a Pilisben, most megtöltöttünk Csillaghegyen egy egész közösségi házat. Több százan jöttek, jöttetek el. Egy távolabbi kerületből érkező, testvérintézményi munkatárs csodálkozva kérdezte, hogyan tudtunk megmozgatni ennyi embert. Hát csakis a közös munka révén. Minden baráti és szakmai segítségért ezúton is hálás köszönet jár!!! És a támogató hírverésért minden ismerős és ismeretlen barátunknak!!! És a Háznak, aki segítően befogadta a Gyapjú-nap ötletét.

Nagy és sok időt igénylő munka van e nap mögött. Néha már úgy éreztem, soha többet nem fogok ekkora dologba belefogni, sőt gyapjús zsákjaimat laza mozdulattal a gravitációs téren kívülre, egyenletesen haladó távolodó mozgásra késztetem, vagy egyszerűen tüzet rakok a kertben... De csütörtök este Aranyhajú Jankó is segített, péntekre minden kisimult, és jelenthetem, minden nehézség és gyermekbetegség ellenére nagyszerű nap volt ez a Gyapjú-nap.



 Ha kétszer ennyien dolgoztunk volna a műhelyekben, az is kevésnek bizonyult volna. Ezúton is elnézést azoktól, akiknek csak hosszas várakozás után jutott hely a kártolóknál, rokkáknál, orsóknál, nemezelős, kötős-horgolós asztaloknál, szövőszéknél, növényekkel megrakott, bugyogó fazekaknál. És köszönet a műhelyvezetőknek, előadóknak, kik hősiesen álltak a vártán! És minden segítő munkatársnak a Házban. Legvágyottabb álmaimban sem gondoltam, hogy ennyien leszünk, bár titkon remélve mindenkit arra biztattam, jöjjön, és lásson fantáziát ebben a közös, nagyszerű dologban. És a nap végén mindenki csillogó szemmel és lelkesen ment haza, és alig telt el pár óra, már érkeznek a kérdések, kérések, mikor lesz a következő.

Hogy mikor, azt még nem tudom, de LESZ! Az biztos!!!

Nem volt fotómasinám, de ha lett volna, se tudtam volna fotózni a sok teendő közepette. Kérek szépen bárkit, aki fotózott, küldjön nekem, ha csak néhány képet is.( adrienn kukac mehes pont hu )
Pár szavas visszajelzésnek, "élménybeszámolónak" is örülnék.

És aki tudja, vigye tovább jó hírünket, hogy pár hónap múlva veletek együtt, még többen, ugyanitt!!!

Szívből köszönök mindent. (És ígérem, rendet rakok itthon, takarítok, és finomakat főzök a családnak.)
Adrienn

Ja, és holnap (hétfőn) du.3-kor indul Csillaghegyen a Kisházban a rendszeres Fonóka. Eddig csak a Ház hirdette, de este felkerülnek az időpontok és a tervezett program a blog Fonóka oldalára is.

8 megjegyzés:

  1. Én készítettem képeket, este küldök neked belőle! Jó volt a nap, nagyon!Köszönöm!Eszter

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, de örülök, hogy ilyen jól sikerült. Lélekben ott voltam :)
    Ágh Eszter

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a jól sikerült rendezvényhez!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy magamba szippanthattam a gyapjú(nap) illatát!:) Nekem a nap ajándéka az volt, hogy megismerhettelek személyesen!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök sikereteknek drága Adrienn, megérdemled, meg a segítök is, meg a gyapju is :) Szerettem volna ott lenni, talán egyszer :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönök nagyon minden kedves szót!!!
    Eszter, várom a képeket. Köszi.

    VálaszTörlés
  7. Kis beszámoló: http://eszternemez.blogspot.hu/2012/10/gyapju-nap.html

    VálaszTörlés
  8. Szuper volt együtt látni a sok gyapjút és a rajongóikat !Örülök , hogy ott lehettem és talán sikerült még néhány eddig immunis embert megfertőzni .:)
    Köszi Adri a meghívást !!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...