2012. március 21., szerda

Tavaszünnep - tavaszmadár

Elkéstem egy nappal. Mert ebben az évszázadban tavaly ünnepeltük utoljára március 21-én a tavasz születésnapját. (Okosodni például innen.)
Na jó, a madarat tegnap kezdtem nemezelni, és szokásomhoz nem híven ma be is fejeztem. Ugye sietnem kellett az ünnep miatt.



Esticsend Adriennhez járok nemezelni. (Így hívom, mert egyébként Horváth Adrienn ő is, és a szomszéd faluban lakik, rendre össze is kevernek minket olykor.) Szóval barterben egymástól tanulunk. Ez így jó, mert nem kerül pénzbe egyikünknek sem.

A tegnapi alkalmon üreges bábtest nemezelését vettük. Lehetett sünit, pillangót, halat, gülüszemű békát nemezelni, én madarat választottam. Nem is tudom, miért. Mert én a madarat csak mesekönyvben vagy népdalban szeretem, a való életben szinte rettegek a madaraktól. Az állatkertben messze elkerülöm a madárházat. Paloznakra meg -bár vágyom-, el se merek menni. Madárfóbia, állítólag van ilyen. Póktól, kígyótól nem rettegek annyira, mint a madártól. Na meg a gomboktól. Gombfóbia, ilyen is van, nemrég óta tudom. Hát ilyen defektusokkal élek...

A madaram ilyen volt,


ilyen lett,


és ki is került a bejárati ajtóra.


Valami nem stimmel. Nem ilyen egy madár. Jó, szárnya nincs, de valahogy az arányai. (Nekem inkább olyan gumikacsaszerű.) A gyerekeim persze már hároméves korukban felismerhetőbb kutyát, cicát, madarat rajzoltak, mint én. Nekem ez nem megy.

Párom szerint: "Jó, csak a feje kicsit nagy. Mesekönyvbe elmenne..."

11 megjegyzés:

  1. Igazi tavaszhírnök! Biztos megállná a helyét egy mesekönyveben is, de az ajtótokon is nagyon jól mutat:)

    VálaszTörlés
  2. Egy igazi mesemadár!! Ami csak ott legbelül létezik!!

    VálaszTörlés
  3. Neki nincs szüksége szárnyakra, nélkülük is száll!

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen, Lányok!
    És hol van most a madár? Hát Capcara Kisasszony ágyában. Összebújva alszanak.

    VálaszTörlés
  5. Paloznakra nyugodtan menj, ha úgy adódik, ott ők be vannak zárva - saját érdekükben, és nem lehet köztük őshonos madár - egy madárházba és röpdébe. Szép lassan megszeldítenének téged is. Bármire képesek... majd repíts egy madarat Paloznakra, az enyém mellé, talán jó kezdet egy madár-terápiához!

    Szívesen mennék erre a nemezelő tanfolyamra. A világvége definició nagyon relatív... :-)

    Anyaság mesékbe öltve április 20-án. Tudod már?

    VálaszTörlés
  6. Szia Adri, nagyon szép ez a kismadár.
    Szeretném megköszönni a vasárnapi segítségedet a rokkával, azóta megy rendesen, mára megfontam 5 dekafonalat rajta.:)
    Annyira köszi, olyan kedvesek vagytok, nem is tudom, már majdnem feladtam :)
    Puszi: Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki én is. Olyan jó, mikor sikerül munkára bírni egy régi rokkát.
      Majd mutasd a fonaladat is.

      Törlés
    2. Szia, elkészült a fonalam, olyan jó érzés, hihetetlen :)A blogomon meg tudod nézni, és köszönöm szépen. Kinga
      http://zorka4.blogspot.com/2012/04/heti-fonos-cernazni-jooooooo.html

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...