2012. március 30., péntek

Mini-fonóka a Napfényes Oviban


Ildikó óvónő hívott, rendezzünk be egy kis fonót az oviban. Vittem az eszközeimet, mindenféle gyapjakat, s beköltöztem az ovisok közé. Igazi munkahelyem volt három napig, nem is akármilyen! S megannyi segítőm...

A fotózással sem a munkát, sem a gyerekeket nem akartam zavarni, így csak néhány kép ízelítőnek a hely hangulatáról. Már alig várom, hogy a tavaszi szünet után ismét mehessek

Az első napon rackát farkasoltunk és kártoltunk együtt, majd én fontam, miközben a manóim szép sorban pörgették az orsómat.


A második napon színeket keverünk a kártolódob segítségével


Fonódik a színes fonal


Ihletett környezet


Ebéd után

Ja, és most látom, fonós péntek van...



1 megjegyzés:

  1. Adrienn, nagyon szeretnék fonni menni megint! De eddig nem voltak jók az időpontok sajnos... Várom a továbbiakat:) orsi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...