2011. május 30., hétfő

Fonalfestős napok

után, íme az eredmény dióhéjban.

Hetekig úgy kellett vadászni itthon egymás elől az üvegbögréket, vendégkínálásról meg szó sem lehetett. Párom morgott, tüntessem már el a tojásfestés után visszamaradt beszáradt ételfesték-porokat a poharak aljáról. De a gazdaságos felhasználás című projektem még futott, ...türelemre intettem.
Most, jelentem, minden poharunk tiszta, az utolsó cseppig elhasználtam a maradékot. Kutyultam rendesen a (vegy)konyhámban, s magam sem hittem, hogy mi mindenre elég az alig késhegynyi mennyiség.


Ezek még mindig elég intenzív árnyalatok, a kérdés persze inkább az volt, hogy 3-4 féle színből hogyan tudom kikeverni a teljes színkört.


Aztán finomabb árnyalatok következtek.


És színátmenetesek. (Ezek már 10 dekás tolnai motringok.)


Végül két finom 100% gyapjú csipkefonal, leheletnyi halványlila és púderrózsaszín . Épp csak annyira (illetve inkább alig) cirmos, hogy a szín ne üsse a majdani csipkemintát.

5 megjegyzés:

  1. Hú, gyönyörű mind. Öröm rájuk nézni.:)

    VálaszTörlés
  2. Egytől egyig gyönyörű, de az első fotón azok az intenzív színek lenyűgöztek! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodákat festettél! Én is szeretnék már újra...

    VálaszTörlés
  4. Szia Adrienn!
    Mivel fixálod az ételfestékkel befestett gyapjút? lehet ugyanúgy ecettel, mint a többi fajtánál?
    Köszi, ha megírod! Üdv: Ágh Eszter

    VálaszTörlés
  5. Szia Eszter, bocs, nem is vettem észre a kommentet. Igen, csak ecettel fixálom. Írok bővebben, meg mondom is, meg viszek könyvet.
    Tök jó az új blogneved.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...